USLUGE KUPCIMA I AKCIJE
radi lakše i ugodnije kupovine.
Iznenađuje svakim zalogajem i zadovoljava ukuse svih onih kojima ručak nije samo potreba, već uživanje i bitan društveni događaj sa porodicom i prijateljima. Takav odnos prema obroku upotpunjuje i domaćinski ambijent.Domaći pasulj, ćufte u sosu ili grašak kao biseri domaće kuhinje, ali i sočne italijanske njoke, tajlandski ojster sos i istočnjačka piletina sa kikirikijem obećavaju da se nećete vratiti gladni, već obećavaju da ćete se vratiti u KARAVAN da probate nova ukusna remek dela gastronomskih majstora.Čekamo vas da uživamo. Prijatno!
Osim gotovinom, kupci u Mercator hipermarketima Beograd i Novi Sad mogu plaćati debitnim i kreditnim karticama, ali i čekovima građana i to uz odloženo plaćanje do 120 dana bez kamate i naknade i to bez obzira na iznos kupovine. I to nije sve. Mercator hipermarketi svi kupcima koji su korisnici Platne Super Kartice omogućavaju plaćanje i do 12 rata bez kamate i naknade.
Utorkom -10% popusta u Mercator Hipermarketu uz Super Karticu. U Mercatoru je svaki utorak – SUPER UTORAK! Sa Super Karticom ostvarite 10% popusta uz svaku kupovinu u Mercator Hipermarketima Beograd i Novi Sad. Očekujemo Vas!
Za sva pitanja tu je i kontakt centar. Ukoliko imate bilo koje pitanje ili nedoumicu u vezi kupovine, načina plaćanja ili bilo čega drugog, na raspolaganju vam je i naš kontakt centar, a naši ljubazni operateri će odgovoriti na sva vaša pitanja. Besplatni info telefon na koji nas možete kontaktirati je 0800/101-202.
NAJBRŽA KUPOVINA NA POZNATOM MESTU – SKEN ZA TREN
Iskusite najbržu kupovinu na poznatom mestu uz inovativni Sken za tren, novu uslugu u Mercator hipermarketu koja štedi vaše vreme. Kupujte jednostavno, moderno i brzo bez pakovanja, bez kucanja i bez čekanja na kasi! Sve što treba da uradite je da se registrujete za uslugu na infopultu, ulogujete sa vašom Super Karticom ili platnom Super Karticom, uzmete skener i vaša brza kupovina može da počne! Skenirajući svaki artikal posebnim aparatom pre stavljanja u kolica, izbegavate čekanje i na kasi, a omogućava vam se praćenje kupljenih artikala, iznosa kupovine i ušteda koju ostvarujete. Nakon odabira artikala potrebno je da dođete na kasu, specijalno posvećenu ovoj usluzi, gde će kasir obaviti samo naplatu vaše kupovine.
Sken za tren je nova usluga za korisnike Super Kartice i platne Super Kartice, u svetu poznata kao self shopping. Sken za tren ne samo da kupovinu čini jednostavnom, već omogućava i najviši nivo samostalnosti pri kupovini. Osim spiska kupovine I pregleda ušteda, korisnicima su dostupne liste najpopularnijih artikala u radnji,a kao podsetnik dostupan je spisak artikala koje najčešće kupuju. Probajte i vi ovu uslugu i uverite se u pogodnosti koje vam Sken za tren pruža.
LOGOVANJE
Kada dođete do terminala, ulogujte se prinošenjem barkoda vaše Super Kartice ili platne Super Kartice barkod citacu. Uzmite aparat koji zasvetli i možete početi sa skeniranjem artikala.
SKENIRANJE
Skenirajte barkod proizvoda pritiskom na dugme “M” i stavite ga u kesu u vašoj korpi. Ukoliko želite da obrišete artikal sa spiska, kliknite na korpu, zatim na artikal koji želite da obrišete i pritisnite “-” dugme. Pri kupovinu artikala na meru, izmerite željeno voće ili povrće na samouslužnoj vagi i nakon toga skenirajte ištampani barkod.
Barkod svakog proizvoda se odnosi na pojedinačni artikal (čak i ako se nalazi na pakovanju sa više artikala). Zato, ukoliko želite da kupite pakovanje od, na primer, 6 flaša vode, nakon što dodate artikal u korpu na dugme “M”, potrebno je da dodate željenu količinu pritiskom na dugme “+” ili skeniranjem barkoda na dugme “M” do broja 6.
NAPOMENA: Zbog pogodnosti koje se potrošačima obračunavaju na kasama, cene prikazane na uređaju su informativnog karaktera i mogu se razlikovati od cena iskazanih na fiskalnom računu.
PLAĆANJE
Kada ste skenirali sve artikle koje želite da kupite, dođite do specijalno označene kase i predajte skener kasiru koji ce vam naplatiti kupovinu na uobičajeni način, ali bez čekanja, pakovanja i kucanja artikala na kasi. Ako neki od artikala niste mogli da skenirate, molimo da skrenete pažnju kasiru kako bi uradio to umesto vas. U okviru standardne procedure ponekad će se sprovoditi nasumične provere svih ili nekoliko skeniranih artikala kako bismo bili sigurni da usluga Sken za tren funkcioniše.
NAJČEŠĆA PITANJA:
Šta mi je potrebno da bih koristio Sken za tren?
Da biste mogli da koristite Sken za tren potrebno je da budete korisnik registrovane Super Kartice i/ili platne Super Kartice i da pre prvog korišcenja potpišete pristupni formular koji se nalazi na info pultu. Ako vaša Super Kartica nije registrovana, 24h nakon registracije iste moći ćete da se registrujete i za uslugu Sken za tren.
Neki artikli imaju “zujalicu”. Kako da je uklonim?
Nemojte pokušavati sami da uklanjate sigurnosne elemente. Ukoliko artikal ima sigurnosnu “zujalicu”, molimo vas da taj prozvod izdvojite u korpi i da ga dodate kasiru, kako bi je uklonio nakon placanja.
Šta da radim ukoliko se na skeneru prikaže poruka “nepoznat artikal” ili “artikal sa zaštitom” ili barkod proizvoda ne može da se očita?
U tom slučaju molimo da artikal izdvojite od ostalih i skrenete pažnju kasiru kako bi ga otkucao pre plaćanja i/ili uklonio zaštitu.